ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

         Пациенттерді қолдау және медициналық ұйымдардың ішкі бақылау қызметі "осы жерде және қазір" қағидаты бойынша пациенттердің өтініштерін жедел шешу, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын жүйелі талдау және жақсарту мақсатында құрылған.

    Медициналық қызметтердің сапасына сараптама – медициналық қызметтердің тиімділік, толықтылық, Денсаулық сақтау саласындағы стандарттарға сәйкестігі көрсеткіштерін көрсететін медициналық қызметтердің сапасын бағалау индикаторларын (бұдан әрі – индикаторлар) пайдалана отырып, жеке және заңды тұлғалар ұсынатын медициналық қызметтердің сапа деңгейі бойынша қорытынды шығару үшін жүзеге асырылатын ұйымдастырушылық, талдамалық және практикалық іс-шаралардың жиынтығы.

    Бақылау объектісі-нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін белгілі бір технология бойынша жүргізілетін алдын алу, емдеу, диагностикалық және оңалту іс-шараларының кешені болып табылады.

       Міндеттер:

  • Қолданыстағы заңнамада белгіленген көлемде және шарттарда халықаралық талаптарға сәйкес өңір халқын қолжетімді жоғары білікті бәсекеге қабілетті медициналық көмекпен қамтамасыз ету.

  • Тұтынушылардың көрсетілетін қызметтердің сапасы мен нәтижелілігіне қанағаттануын қамтамасыз ету.

  • Тұтынушылардың сұраныстарын және олардың күтулерін зерттеу және орындау;

  • Инновациялық технологияларды енгізу

  • Медициналық персоналдың кәсіби құзыреттілігі мен біліктілігін арттыру;

  • Көрсетілетін қызметтердің үздіксіздігін, нәтижелілігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

  • Емхана имиджін жақсарту.

     

                  Қызметте жұмыс істейді 

 

Бас дәрігердің Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі жөніндегі орынбасары

Никонкова Елена Анатольевна;

 

 

дәрігер-сарапшы

Шахбутова Амина Жанзаковна;

 

 

дәрігер-сарапшы

Байгелова Гульнара Мажитовна 

 

 

 

       Қызмет жұмысының принциптері                  

  • Тұрақтылық

  • Мақсаттылық

  • Объективтілік

  • Бірнеше деңгейдің болуы

  • Нәтижелердің жариялылығы

  • Анықталған ақауларды жою мақсатында олардың себептерін анықтауға бағдарлау

  • Бақылау нәтижелері бойынша барабар басқарушылық шешімдерді уақтылы қабылдау.

     

Біз туындаған мәселені шешуге және уақытылы білікті медициналық көмек алуға көмектесуге қуаныштымыз. осылайша сіздің сауығыңызды тездетіп.

1-59

1-59

deti_v_detskom_sadu_1250_5851

deti_v_detskom_sadu_1250_5851

MyCollages

MyCollages

aaa7

aaa7

deti_v_detskom_sadu_1250_5851

deti_v_detskom_sadu_1250_5851

004a

004a

477

477

1-59

1-59

1p_pPybffEY

1p_pPybffEY

aaa1

aaa1

aaa3

aaa3

aaa4

aaa4

aaa2

aaa2

​© 2019  "Қостанай қаласының №2 емханасы" КМК

ШУМЕНБАЕВ

САМАТ КАНАПЬЯНОВИЧ

Емделушілерге қолдау көрсету

Служба поддержки пациента

50-37-95

Сенім телефоны

Телефон доверия

unnamed_edited.png
Полезные ресурсы
gov.ru.jpg